Affärsidé

Vi arbetar systematiskt med marknadsföring och försäljning genom våra fyra ben. Vi kallar det våra huvudstrategier, här kraftsamlar vi alla resurser för att våra kunder skall få ROI. De fyra strategiska områdena är.

1. Privatbokningar: Att generera privatbokningar till våra kunder genom att jobba med vår egen bokning, via våra nätverk och med olika kampanjer

2. Konferens:Att generera konferensbokningar till våra kunder genom att jobba med konferensaffären tillsammans med Contio, men med varumärket Smultronställen Konferens, med telemarketing, erbjudanden, nyhetsbrev och bokningar. Genom vår egen hemsida samt via mässor och annonsering i branschtidningar.

3. Hemsidan och statistik från Google analytics:Att generera fler besök på vår hemsida via en ständig förbättring av sökord, köpta klick samt utveckling av huvudsida och undersidor. Vi skall också utveckla vår kompetens inom sociala medier.

4. PR/media: Vi skall generera mervärde och synlighet till våra kunder till ett värde av 10 ggr insatt kapital.
Detta för att bygga våra kunders varumärke på lång sikt.
Värdet på en redaktionell sida x 3 av annonspriset är riktlinjen för PR

 

– Vision
Vår vision är att vara marknadsledande genom innovativ och uppfinningsrika kanaler. Vi skall marknadsföra våra kunders och egna produkter för att maximera utkomsten av investeringen.

– Mission
Vi skall skapa flöden till våra kunder och vara bäst på det.

– Affärsidé
Att tillhandahålla skräddarsydda kundanpassade lösningar inom marknadsföring och försäljning.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s